D-r-r-r-ryg..

..är vad min kväll har varit! Men timmarna har konstigt nog ändå flugit förbi, haha! Men börjar bli lite seg nu... klockan är 2.40, ska snart köra & hämta Räka i laholm. Sen ska jag lämna av nån annan tjej från samma fest i Halmstad.

Och bäst att skriva detta, annars kommer ni tycka jag är dum i huvudet; Det vin jag drack innan var 1 glas och det var för typ 4 timmar & en popcornspåse sen. Så jag är icke rattfyllerist.

Dessutom fick jag nästan i mig en fluga på köpet, så det & en popcornpåse borde radera vinet. Flugjäveln hade nämligen självmordsdrunknat i mitt vinglas (of course, säger ju att flugorna älskar att tortera mig). Men jag är på min vakt, efter att ha mördat 2 flugor redan visste jag att dom skulle ge igen.

Yeye. Nu ska jag ta på mig mina uggs för det är kyligt ute, sen ska jag bege mig! Gonatt<3
Buääh.
Roade mig genom att ta ledsna bilder på mig själv i vardagsrummet (såå seriös!)
Mjaoii
Klätterkatten Selma underhöll mig med sitt kel. I love her:)


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0