Bus i mörkret

Var ute med räka en sväng igårkväll/natt. Så blev inget filmtittande ;) Kanske lika bra att inte kolla skräckfilm innan man lägger sig ändåså.

Satt & chillade lite vid tennisbanorna. Eve var så rolig;

Jag: - Asså jag har blivit mycket mer aggressiv i trafiken!
Eve: - Har du nya skor?
Jag: - Jaa! (börjar babbla om skorna)

När vi snackat klart om skorna;
Eve: - Vad var det nu du skulle säga om badrum?
 
Sen drog vi vidare till statoil & köpte mackor. Bra gjort, absolut! Fick lite ångest idag när jag vaknade. Det var en gubbe som sa något till oss när vi stod & valde mackor (Vi stod aaaaslänge & valde!). Jag vet inte vad han sa, så jag bara nickade och såg glad ut. Jag gillar inte när främlingar pratar med mig, det känns som att dom vill något då.

Vaknade 14.00 idag! Duktigt av mig. Låg kvar & myste lite med Pysen som hade brett ut sig i min säng. Han trivdes på min nya, vita KANTKLÄDSEL (Tack Alexandra som lärde mig det rätta ordet :) Sen kom Jaffa & ville också vara med. Gullevovv!

Även Selma låg & latade sig på pappas säng. Katter gillar vita lakan/överkast! Och jag gillar katter.

Nej, ska käka klart min frukost nu, sen ska jag starta filmen!
XXX
Uggs-pose
Fick inviga mina uggs eftersom det var lite kyligt ute.. eller egentligen var det 17 grader ute, men jag ville ha dom ändå!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0