Bästa känslan..

..är fan den man har efter man tränat. Så jävla skönt! Man blir på så gott humör efteråt (Vilket ju egentligen inte är så konstigt eftersom kroppen frigör glädjeämnet endorfiner). Ohh, vad smart jag lät där:) Sen blir jag på gott humör med eftersom jag känner mig lite duktig, känns bra att känna hur trött & utmattad kroppen är efteråt;D Jajajaja...

Imorrn blir det äckelarbetsförmedlingen igen, segt nog. Dom måste fan rätta till alla fel dom gjort nu, annars kan jag ju inte fortsätta gå där. Bara slöseri...

Men men, återkommer troligen imorrn:)
Pusss<3
Candylips!
Lägger ut en bild som SnigL-syrran gjort. Ganska nice faktiskt ;D
Hennes blogg -> http://rulesbyjosse.blogg.se/

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0