95:or vafan

ASSÅ, orka att alla som kommenterar min bilddagbok är typ 12 år! La nyss ut en ny bild, fått 3 kommentarer. Alla från pojkar mellan 14-16 år. VAFAN HÄNDER? Kåta småglin, sluta kommentera mina bilder. I den åldern tycker man allt med tuttar är snyggt. Sluuutaaaa förfaan....

Ätit 2 sojakorvar med stekt svamp. Det var gott & jag känner mig nöjd med dagens insats i matlagning. Nu ska jag hoppa in i duschen, så jag blir snygg igen :*

XXX
Men gud.
Föresten, hade ni tänt på en kille med den här klädstilen? Visst, man ser hela paketet så det är ju bra så, man vet vad man har att förvänta sig liksom. Men ändå, vafan... killen ser utvecklingsstörd ut förhelvete.

Kommentarer
Postat av: Nicke Nyfiken

Hej där! Riktigt lustig outfit han har grabben haha. Men du gillar paketet känns de som du vill säga? Eller gillar du bara det att man ser vad han har. Svårt att se hur mycket det är liksom bara.

Men antar att du gillar större killar? Kolla in mina bilder och adda mig sen är du gullig. Puss! ps. lovar att inte säga till nån ds.

2009-09-14 @ 19:13:56
URL: http://snyggast.se/6994398
Postat av: Nicke igen

Just....jag är inte 14...jag är 24! Liksom min storlek...Ha de!

2009-09-14 @ 19:15:33
URL: http://snyggast.se/6994398
Postat av: Jenny <3

HAHAHAHAHA, gud vilka sjuka människor det finns! Uäärk..

2009-09-14 @ 19:42:01
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0