We need help

Åhh, jag vill ha kyckling! Lagade en sån "Stinas kyckling"-grej i ugnen idag till kvällsmat, så jävla gott. Hade lätt kunnat äta upp hela. Fick 2 katter runt mig samtidigt som också uppskattade kvällens middag.

På tal om katter med, stackars Selma! Hon har skadat sin framtass, så den är helt uppsvullen. Dock kan hon gå på den och verkar inte ha speciellt ont, så den är säkert bara lite stukad. Ser lite roligt ut, ena tassen är skittjock. Ska ta kort på det imorrn ;)

Äckligt väder ute, känns ibland som att taket ska flyga av. Var orolig för Pysen när han var ute, kunde ju blåst iväg. Iofs är han en stoor katt, men vinden är stark. Hade varit hemskt se honom flyga förbi fönstret "Mjaaaaaoooooo..."

Umgåtts me syrran sen bara, vi tog massa kort & fulade oss. Kollade även på Ensam mamma söker & hatade hon Helena lite till. Otroligt blåst, därför de tagit med henne i programmet antar jag. Väntade på att hennes vita, lilla hår skulle trilla av, mohahah...

XXX
Fjuniiis min
Det är synd om Majs-lis mjaouwowi-katt
Snusk.
Josse & Jaffa "did it" i soffan.
Mihihih
Jag ler med mitt högra öga.
Hundslag
- Very nice to meet you, Mrs. President!
Jaffa Banks
Working the dogwalk, oyeah.

Kommentarer
Postat av: Primate

Jag hadde inte klarat att hålla mig för skratt om jag hadde sätt en katt flygandes förbi.

2009-10-06 @ 22:35:45
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0