VAFALLS?!

Nej, fan nu får det räcka med de här trakasserierna! Jävla mail om bantningsmedel! Jag skaaa komma i form, men inte med hjälp av era äckliga bajspiller so quit it! Dom får inte skicka såna mail till mig, jag blir paranoid. Får en konstig känsla av att någon bevakar mig, kollar & mäter mitt fett.

Eller skickas detta runt till smalisar också? Skulle inte tro det. Eller? Jävla knäppisar, anorexi löper som en jävla eld genom hela världen & ni trakasserar tjejer med bantningsmedel. Använd dom till era egna tjocka hjärnor istället, dom behöver bantas. Eller tryck upp dom i röven, whatever you waaaaaant!

XXX
Businness
Sen ser man hur någon annan vill jag ska käka pizza. Ehh nejtack, jag är inte sugen. Säkert samma företag, dom måste få det att gå runt... äta, banta, äta, banta...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0