Utekväll & tequila

Ute igår med Linus & Lagan i Halmstad. En bra kväll, bra förfestande & bra start på the Corner! Pappa fick vara med på förfesten, han & Linus är ju typ nya bff så. Drack, kollade på Rammsteins nya video & slipade klacken på min klacksko var några av grejerna vi underhöll oss med.

När vi kom in på the Corner blev det direkt shots, shots! Tequila, i 2 omgångar... eller kan det ha varit 3? En del shots blev det iallafall, utan att bli föör mycket. Sen skulle Lagan ut en stund, när han ska in igen släpper inte vakten in honom :S Helt störd vakt, han brukar förbjuda folk utan anledning.

Så vi drog till Mc Donalds, sen blev det efterfest hos en kille, Alex. Tog ett tag för oss att hitta fastän det bara var några meter bort. Men vi är lite utvecklingsstörda tror jag... iallafall asfin lägenhet + jag fick hälsa på hans tarantella! Är livrädd för vanliga spindlar, men den var så fjunig & ganska söt. Klappade på hans små ben..

Runt 3.30 blev det hemåt. En bra kväll, men sjukt seg idag.

XXX
Tralalaa...
Kortet blev lite mörkt, men tänker låtsas det är jag som är brun.
Lajnus
Linus babyface i soffan.
Lagish
Lagan fjortisposar & snackar i mobilen ;)
HAHA!!
Försöker dra till med ett stoort smile, mycket sexigt.
Poose!
Aww... små barn.
- Hihihi
Linus sexar sig mot soffkanten.
WTF?!
Pappa blir överraskad av kameran. Smile!
BFF
Linus leker kändis, pappa se glad ut.

Pappa har visat Linus sina rockskivor..
Spegelbild
Spegelpose. Jag försöker se lång ut :)
Yeeeah
Snygga vi är ;D
J&L
Jag & Lagan fortsätter posa inne i bilen. Jag ser ihoptryckt ut ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0