Underhållande natt

Hade världens segaste hemmakväll igår. Men sen kom Nisse & Linus o höll mig sällskap:) Bestämde oss för att båda skulle sova här eftersom pappa inte skulle sova hemma, så dom kunde ta hans säng om dom ville (Så jag kunde ha min ifred). Drack upp min jägermeister, sen försökte vi oss på absinthen men det gick inte lika bra så det fick vara.

Klockan 1 kommer pappa innanför dörren och hälsar glatt eftersom han gillar Linus & Nisse. Linus blir lika glad och tvingar honom komma & sätta sig hos oss. Men sen gick han och la sig i sin säng, så vi började spela playstation2.

Vid 2.30-tiden trycker vi ner oss alla 3 i min säng (fastän det finns en madrass på golvet) och kollar på Final destination 2. Linus är på topp och börjar tönta sig som vanligt:

Linus: - Jag kan fisa hur många gånger jag vill (putar med röven i vädret)
Jag: - Men ööh, ditt äckel!

Sen smäller han röven i fönsterkarmen så en vas med vatten välter över honom.

Linus: - AAHHHH, mina kalsonger!! Dom är blööta!
Jag & Nisse: - HAHAHAHAHAHA!

Höll igång till kl 5-6 på morgonen, tills vi slutligen somnar. Vaknar igen vid 7 och kan inte sova. Roar mig med att hålla för Linus näsa när han snarkar, samt dra hans arm runt mig som ett täcke. Är så gott som vaken fram till kl 10 när barnen vaknar & roar sig genom att peta på mig & dra av täcket. Sånt är alltid kul, absolut :] Men men, kul hade vi iallafall.

XXX
Säxy
Var egentligen redo för en utekväll, men det blev som det blev. Kolla så taggad jag är, uppspärrade näsborrar och allt!
Nerds.
Nisse posar, Linus vänder sig bort...
HAH!
MEN lyckas ändå fånga tönten på bild, för jag är listig... som en räv:)
Nalle
Pappa diskuterar... jag minns inte vad, allt möjligt.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0