Strömavbrott

Hata strömavbrott!! Satt och snackade med Eve i telefon när det helt plötsligt bryts & blir kolsvart i hela huset. Höll på att kissa ner mig, fattade ingenting först! Alla hade lagt sig med, så jag var helt ensam! Kollade ut genom fönstret, bara helt svart.

Så satte mig & började spela spel på mobilen, överlevnadsinstinkt ni vet. Strömmen var borta i en hel jävla halvtimme också! Tänkte nästan gå och lägga mig, men sen kom den tillbaka igen. Vilken lycka :)

Nej, ska snart lägga mig, febern börjar sätta igång igen. Bara lyssna på lite mer musik först..

XXX
Natt
Så här svart var det! Och hade bara 5 värmeljus hemma, skithemskt!


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0