Smink på killar?

Hot or Not? Säger väl sig själv. Att en kille med oren hy kanske använder sig av concealer eller liknande tycker jag inte är fel, så länge det inte syns allt för tydligt. Men när killar börjar smeta runt 2 kg asbrun foundation i ansiktet likt en 14-årig fjortistjej börjar det bli äckligt! Det ser inte bra ut, absolut absolut inte. Lovar att de tillomed krympt mellan benen på grund av sin kvinnlighet!

Finns även de som tar steget längre och börjar sminka sig precis som tjejer, med rouge & läppglans. Bättre att komma ut ur garderoben direkt då? Jag hade iallafall aldrig kunnat tända på en kille som använder typ mer smink än mig själv. Hade dött om jag hade tagit med mig en kille hem & dagen efter hittat värsta brunkräms-fläckarna på min kudde. Groooowse!!

Dessutom, vem fan vill stå & trängas med sin kille bredvid spegeln? Nope, tummen ner på killar med överdrivet tjejbeteende. Eller vad tycker ni?

XXX
Not hot.
Detta går sååå bort för mig! Jättesöta små pojkar, but I want a man!

Kommentarer
Postat av: Hampus

Men dom va väll sexiga Yeeeeahhh

2009-10-20 @ 06:15:27
Postat av: Jenny <3

Hahaha, jag tänder inte på 14-åriga små tjejer ;)

2009-10-20 @ 14:33:12
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0