Sjuk fredag

Ägnade typ hela lördagen i sängen, därför det inte blev något skrivande. Myyys... mycket bra dag ;) Fredagkväll var stööörrrddd men kul ändå.

Drog ut me Linus, Benson & Per som körde. Väl inne i stan blev det the Corner. Jag & Linus fann oss genast nya vänner, han 2 punkarkillar som satt bredvid oss & jag några tjejer på toaletten. Har börjat bli riktigt bra på att skaffa mig toalettvänner, haha!

När jag lite senare står utanför Corner med Linus ser jag hur han börjar bli riktigt vinglig & full, så jag får dra iväg med honom så inte vakten ska se. Benson & Per kommer sen och hjälper mig att dumpa lille Linus i bilen ;) Låter kanske elakt, men tänkte han kunde få sova där lite så länge.

Drar vidare till B&B, Benson börjar spela på sån kortspel & bjuder på tequila. Sen vill jag dra tillbaka till the Corner, men dom ville stanna så jag drar själv. Träffar massa trevligt folk därinne, bland annat Anton som också lyckats häva i sig en del. Men sen ville vakten slänga ut honom eftersom han roade sig med att lägga fälleben på folk som gick förbi på toa, så jag hänger me honom ut. Vi försökte ta oss in på B&B, men där stoppar vakterna honom.

Så vi beger oss mot bilen, på vägen lyckas Anton typ starta bråk med 2 gäng. Jag får gå emellan och snacka oss ur det, sen dra iväg med honom fort som fan. Anton är en mycket underhållande person :) Sen runt 2-tiden sitter jag där i bilen med 2 fyllon, telefonterrar Benson & Per som fan, så till slut kommer dom. Dock en mycket bra kväll ändå, hade kul så länge det varade!

XXX
Pink
Tänkte först ha rosa lössittande tröja, men bytte sedan...
What's up
Benson ser mycket bestämd ut.
Chaffis
Per som var nykter ser ovanligt trött ut ;)
B&L
Benson & Linus diskuterar... någonting.
- Hihi!
Pappa fick vara med bland förfestandet, Linus är som den son han aldrig fick!
Oyeah
Det blev lacktajts, vitt linne & svart kavaj med rosa pumps :) I like it!
Ooooppssss
Jag är väldigt pricksäker när jag ska ta kort.
Sexigt
Tillslut lyckades jag ta ett bra kort. Eller iofs, beror väl på hur man definierar bra..;)
Hihihi
Jag sitter & ser glad ut :)  

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0