Serier

Somnade på riktigt inatt runt 5-tiden. Trevligt! Runt 3-tiden var både jag & pappa uppe o sprang. Ingen av oss kunde sova. Satt & läste lite serietidning för att bli trött. "Uti vår hage", pappas tidning men den är faktiskt kul!

När jag väl lyckats somna, vaknar jag kl 5 av att pappas väckarklockshelvete piper allt den kan. Och det tar aldrig slut! Tillslut fick jag damp, smällde upp dörren & slog på äckelklockan tills den tystnade. Sen kunde jag sova lugnt igen.

Mår fortfarande dåligt idag, buhu. Men har tagit värktablett, så snart sätter energin igång. Blir alltid helt överenergisk av värktabletter, går från ynklig potatis till pingpong-boll på 1 timme! Me like...

XXX
Mjao
Blir en enbart-mun-bild eftersom jag inte vill skrämma er med mitt febriga ansikte. Rufsig som fan var jag också imorse, rullat runt som en jävla köttbulle hela natten!
Uti vår hage
Även tidning får vara med på bild.
Nea
En serie gjord av en 25-årig tjej. Riktigt underhållande faktiskt ;D
Elvis
Elvis är bäääst, men nu ska jag sluta nörda mig höhö!


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0