Ohh säääx

Seeer ni? Jag har sexat till bloggen lite :) Putsat till headern & bytt text på den, sen ändrat lite på infon till vänster + ändrat namnteckningen i slutet av inläggen. Vad tycks? You like? Jag vet att ni älskar det. Ni ska älska det. Tog mig fan 2 timmar att fixa skiten så.

Varit en jobbig morgon. Vaknar av att min alarmklocka ringer, stänger av den. Sen vaknar jag igen av att mitt ansikte blir våldtaget av en fet katt som lägger sig på mig. Myysigt! Trots det sover jag vidare, tills klockäcklet ringer igen. Stängde jag inte av det? Finns 3 lägen på sidan, "On, Off, Auto". Jag satte på off, så klart! Ändå fortsätter klockjäveln ringa gång på gång fastän jag sen testat alla 3 lägen! Tillomed Pysen börjar bli förbannad såg man (han tänkte nästan överge sin sovplats på mitt ansikte).

Tillslut drog jag mig upp. Gjorde frukost. Klockan fortsatte regelbundet att ringa, fattar ingenting. Så tillslut åkte han i golvet. Så går det när man är olydig, jag vägrar låta en äcklig klockradio vinna över mig. Så han fick dö.

Får nog hoppa in i duschen nu, det börjar bli dags för det.

XXX
Mohahaha...
Försök ringa nu då din jävel!

Kommentarer
Postat av: Primate

Jag längtar redan tills jag blr 65 så jag slipper klockan men det är låååång tid kvar tills dess.

2009-10-20 @ 18:39:12
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0