Mjao.

Gud vad veckorna går snabbt! Jag gör ingenting & tiden flyger förbi, haha! Hela denna dagen har gått på 1 timme känns det som. Men lyckats med att vara lite social iallafall:) Träffat både Avnoso & sen Lagan som överlämnade min pappas skärp. Pappa blev överlycklig! Vi också, ingen vill se pappa tappa byxorna.

Åhh, har ångest. Missade de nya Scrubs-avsnitten på 6:an idag. Icke bra... väntat på att den äckelkanalen ska sända nya avsnitt i flera år nu, så missar jag det! Men men, får hitta nåt annat att kolla på.

XXX
Myshund.
Jaffa fick ta på sig badrocken efter en skön dusch. SEXIG!
Före.
Naket ansikte. Tänk...
Efter.
..vad lite smink kan göra :) (Observera att bilderna är typ identiska, hah!!)
Mmm vatten...
Selma har hittat en ny källa till sitt dagliga vätskebehov; vattenkranen!

Kommentarer
Postat av: Primate

Du är lika vacker utan smink. Det är det inte alla som är. Men sminket gör så att du lyser upp lite mera.

2009-10-29 @ 15:23:48
Postat av: Jenny <3

Hehe, thanks

2009-10-29 @ 15:42:44
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0