Lördagkväll.

Blev hemmakväll på lördagen. Dock inte jättelugn. Ringde Linus & frågade vad dom skulle hitta på "Vi ska hem till dig ju!" Jaha okey, do that. Så Linus, Lagan & Nisse kom hem till mig. Satt & drack lite, kollade dålig film som gick på typ 4:an.

Sen runt 00-tiden bestämde vi oss för att dra hem till mammas lägenhet & bosätta oss istället eftersom hon inte skulle vara hemma under natten. Lagade mat, töntade rundor m.m. tills vi blev trötta & somnade.

Gjorde egentligen detta inlägget igår, men precis när jag bara hade 2 bilder kvar att ladda upp fuckade sig sidan, sen fick man se på blogg.se att det skulle vara uppehåll till kl 4.00. KUL! Så inlägget fick bli 1 dag sent. Men den som väntar på något gott...

And now some pics
Wazzaaaa
Jag & Lagan ist seeeexxxiiii
N&L
Linus öga till höger has the force...
*Klunk klunk*
80% absinth är... jobbigt.
Hihihihi
Nisse är glad!
Snusk.
Linus våldför sig på hund.
Buäähh
Mmm, you like!
Slääp.
- Kom nuu så ska vi äta!



Vill ni se fler bilder får ni besöka min bilddagbok, Jenice heter jag där. Orkar inte ladda upp alla här eftersom blogg.se har så jävla seg uppladdningsgrej!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0