Inlåst

Har ni sett det programmet på Tv4 "Inlåst"? 7 unga killar som hamnat fel i livet låter sig frivilligt bli inlåsta i ett fängelse. Där får dom känna på hur det är att sitta inne. Jag kollade på det för någon natt sen när jag inte hade något att göra. Det var faktiskt riktigt kul!

Dock trodde jag några av de skulle vara äldre än de var. Alla är runt 15 bara tror jag, fast några av dom ser äldre ut. Det är en av killarna som är lite mörkare (och hetare) som verkar vara värst. Tillomed fängelsedirektören säger att hon är mest orolig över honom. Direkt när han kommer in i sin cell, han tar av sin tröja & börjar göra armhävningar på golvet. Som att han varit där inne i flera veckor eller månader, hahaha! Värsta dramatisk.

En annan av killarna klarade bara 2 dagar i cellen, sen fick han panik och kunde inte vara kvar. Nästa natt fick en kille till panik i cellen och ville hem, men dagen efter beslutade han sig för att vara kvar ändå. 

Sen helt plötsligt kommer det in typ 10 stycken stora, tatuerade killar i 30-40 årsåldern som också ska bo i fängelset. Killarna får reda på att de nu måste dela cell med varsin sån kille. Männen som ska bo med dom är före detta dömda för en rad olika brott och har själv ägnat en stor del av sin tid i fängelse. Ganska roligt se killarnas min när männen kom in där på rad ;)

Jag hoppas iallafall att alla av dom efteråt kommer sluta hålla på med skit iallafall. När man är ung är det säkert skitgrymt att vara värsta badass, men orka inse när man är 40+ att man ägnat hela sitt liv i fängelset. Not worth it.

Nu ska jag gå och be Pysen katt om ursäkt, var otrevlig mot honom innan ♥

XXX
6 av killarna
Killen som sitter ner till höger verkar vara "värst" dock har man inte fått höra hans historia än.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0