Höst = Halloween

Jag hatar hösten. Och vintern. MEN måste dock medge att det är ganska mysigt ibland. Speciellt att vara ute och gå, massa fina färger & frisk luft.

I helgen är det Halloween. Det ska självklart firas! Utgång i Halmstad på fredag, men då ska jag nog inte klä ut mig. På lördag däremot blir det halloweenfest, så då är ju en utklädnad obligatoriskt. Alla som inte klär ut sig är töntar ;) Fast inte bestämt mig helt än vad jag ska klä ut mig till. Får fundera på det... vill ha en bra utklädnad men ändå känna mig fin.

Några förslag?

XXX
Autumn.
Ute & tar en promenad bland alla löven med min beloved Mp3.
Mums.
På tal om ingenting; bästa läppsylet ever! Luktar gott, smakar gott. I'm addicted.
- Die!!
Dammsugaren åkte fram & Jaffa startade bråk direkt.


Jaffa bråkar med dammsugaren, del 2.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0