Höhö fuck you

Hahaha, pappa är så trööög. Han står och skäller på mig i köket, men vad han inte vet (eller fattar med sin kycklinghjärna) är att jag har hörlurar med musik på mig, tralalaaaa.... tycker fortfarande jag hör hans stämma, tror jag höjer lite till.

Avnoso skickade en så grymt bra låt till mig nyss. Dock är den på albanska, men vem bryr sig? Inte jag, lyssnar ju på Reggaeton fastän jag inte fattar spanska + Rammstein fastän jag inte förstår tyska. Det är beatet som är skönt. Lyssna, ni kommer gilla den.

XXX

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0