GAHH!!!

Asså, vartfan är Världen på väg? Idag kommenterade en 97:a en av bilderna på min bilddagbok. EN 97:A!! Då är man 12 år! Och ännu värre, vet ni vad kommentaren var? "fy faan vilka ..... du har" Ungen är inte ens könsmogen och han sitter & skriver såna kommentarer? Asså, jag blev så chockad. Jag höll på att trilla av stolen. Äckliga unge!!

Och helt seriöst, vad gör 12-åringar inne på min bilddagbok? Det går bara längre ner i åldrarna, även fått kommentarer från 95:or. Ofta jag vill bli uppvaktad av 14-åringar, jag är ingen jävla pedofil! Uäärrk!

Här har vi en av anledningarna till att jag inte är sugen på att skaffa några barn också. Med tanke på hur ungarnas beteende bara blir värre & värre + går ner i åldrarna hela tiden kommer jag ju fan bli våldtagen av min egna unge när han/hon är 8 år! Nej, 2 kattungar istället kommer bli helt perfekt ♥

XXX
Pedofil?
Jag blir rädd när snorungar kommenterar mina bilder.

(Och för er överdrivna barnälskare därute, det finns något som kallas IRONI, vilket menas med att allt som skrivs i denna bloggen inte är 100% allvar... bara 90%)

Kommentarer
Postat av: Primate

på tal om ålder :D vad är din max och min gräns?

givetvis kan det ändras pga känslor osv men du här säkert som alla andra en tänkt gräns.

2009-10-20 @ 06:30:13
Postat av: Jenny <3

Ett år yngre går bra, antar det kan ligga mellan 19-25 år. Har helst någon i min egen ålder, kanske 2 år äldre :P

2009-10-20 @ 14:36:23
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: Primate

Aj faan da vart man för gammal då :P

2009-10-20 @ 15:39:39
Postat av: Jenny <3

Hehe, sen har jag ju inte min blogg för att den ska användas som dejtingsida heller så.

2009-10-20 @ 15:57:41
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: Primate

Jag fasnade för denna bloggen för att du värkar vara en öppen person och han en skön stil när du skriver i bloggen och då är det trevlight å titta innom.

2009-10-20 @ 18:35:22
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0