Finner inga ord

Vet inte vad jag ska skriva. Gick in på en länk "Ryska nazister avrättar utlänningar" för skulle kolla om det verkligen stämde. Kunde inte tro det liksom. Vet inte ens hur jag ska förklara, men rubriken säger väl egentligen allt. Kollade inte klart, började bara skaka i hela kroppen.

Jag trodde ändå det här med att avrätta folk på grund av att dom har "fel ursprung" var ett avslutat kapitel. Det finns inga ord för hur jävla fruktansvärt detta är. Men tänker posta länken till videon här, för jag tycker det är viktigt man vet att sånt här fortfarande händer.

Som de skrivit på sidan, kolla INTE på videon om du är känslig. Ska du kolla, så stäng av ljudet. Man behöver inte ens vara känslig för att må dåligt efter den. Jag mår fruktansvärt dåligt nu, ångrar mig sjukt mycket att jag tvunget skulle kolla. Men man ska inte blunda för sånt. Det är äckligt hur sjuka människor det finns och att det fortfarande verkar vara okej för en del att göra så mot människor.

http://existenz.se/out.php?id=17504


Kommentarer
Postat av: eddie

de klippet förstörde en hel natts sömn för mig, sjukaste jävla skiten någonsin!

2009-10-21 @ 04:18:24
URL: http://edbr.blogg.se/
Postat av: EDDIE

Sv: Ah fy fan, hör fortfarande hans tjut i skallen när dom började skära. Sån skit borde helt seriöst blockas från nätet.

Bra blogg btw!

2009-10-21 @ 12:12:35
URL: http://edbr.blogg.se/
Postat av: Primate

De var det sjukaste jag har sätt. Jag har sätt mycket filmer med blod rysare aktions mm men inget kommer ens i närheten av detta. Så för min del hoppas jag att jag alldig kommer att se något liknande.

2009-10-21 @ 15:25:58
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0