Dampryck

Pappa hade cpryck idag. Först blev han upprörd för att man ska ställa tillbaka klockan, han fattade ingenting om att det var idag. Sen skällde han på sin katt Selma, en massa. Men hon bara ignorerade honom.

Igår var jag med Linus, Lagan & Nisse. Men lägger ut bilder imorrn istället. Nu kommer här lite cpbilder från ikväll, jag & Josse lekte på Guitar hero. Massa sexy foton blev det med ;)

XXX
Tadaaaaa!
SnigL anar inte vad som reser sig upp bakom henne...
Lickin' pussy
Pysen sexade sig i Josses säng.
Wäääähh!!
Sexiga vi är, jag & sis.
Stör ej
Måste koncentrera mig när jag spelar GH.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0