½ cm fil

Asså orka bli väckt 10.15 av ett jävla sms... följt av ett till. När man är sjuk går det ju inte somna om igen, så har alltså fått sova 5 timmar inatt = Idag kommer mina ögon vara röda. Kul? Dessutom känns det som att någon tryckt ner en jävla pingisboll i halsen på mig, fan vad ont det gör.

Försöker lösa mitt smärtsamma problem med varmt kaffe, ibumetin (som börjar värka om 1 timme, c'mooon!!) och fil. Men vad ser jag? Ingen fil! Jo lite. Typ 5 små droppar blandat med torkad fil utanpå paketets öppning, det är allt jag fick tag på. Åhhh, dålig dag, dålig dag. Hoppas den blir bättre, annars svär jag på att någon kommer få lida för detta.

XXX
Åhh, fil.
Varför fil, vaaarför? Finns ju inget annat jag kan äta med min pingishals.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0