Typ snitt?

Hmm, en sak jag tänkt på. Vad tycker ni om typsnitten på min blogg? Asså detta är typ den tråkigaste, dåligaste fråga man kan ställa. Men jag har tänkt på det... var inne på designadinblogg (bästa sidan nånsin när det gäller bloggdesign, hjälpt mig med i princip allt) där jag läste att man ska inte ha massa olika typsnitt på bloggen, för det gillar inte folk?

Eh ja. Jag har typ 2000 olika typsnitt på min blogg, jämför bara mina inläggs-typsnitt med kategori-typsnitten t. ex. Totally different. Vad tycker ni om det? Är det snyggare/behagligare/mer tillfredsställande för er om jag ändrar så nästan alla är samma? Tycker det är kul att fixa med bloggen, så bara kul med lite kritik.

ÅHH HATA SPOTIFYREKLAMEN, JAG TÄNKER INTE SKAFFA SPOTIFY ÄCKEL-PREMIUM!! Stör mig i mitt skrivande. 

XXX
Typ olika snitt.
4 typsnitt som finns på min sida. Alla har olika personligheter :)

Kommentarer
Postat av: Primate

Jag tycker du har bra typsnitt som det är. du har en bas och anvender dig av olika för att utrycka dig. så det är behaglight att läsa samt lätt att skilja det åt

2009-11-16 @ 00:48:06
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0