Terapi hos AF

Umgicks med Nur igår en liten stund ♥ Sen drog jag in till Laholm & umgicks med Linus & Lagan. Kollade lite på den Paranormal activity, Lagan visade alla äckliga scener. Alla säger den är så hemsk, men dom pratar ju hela filmen typ. Klart den var äcklig när det väl hände saker, men trodde det skulle vara ännu värre faktiskt. En trevlig kväll iallafall, massa skratt ;D

Skulle till arbetsförmedlingen sen idag, pappa ville hänga med för han löpte amok igår av ilska på dom. Hmm, ska inte ta med han fler gånger... han började babbla asmycket med tanten (ny tant) om sitt liv, att han nästan förlorade sitt jobb etc. Hon bara satt & nickade. Pappa gillar att prata, jättemycket. Han skaffar alltid nya vänner. 

Jag framstod mest som dum, var lite osäker på vad en handlingsplan var för något (skulle tydligen skapas en ny sån & då blev jag rädd). Så ja. Jag ska på bajsmöte 30:e November, så vi får se då hur det går.

OCH IDAG, mina kära vänner, var jag ÖDMJUK!

Nu ska jag ut och gå en runda. Ikväll blir det utgång med Nuura-hora ;D

XXX
Mjao.
Mitt vänstra öga (höger på bilden) lever sitt eget liv. Han är trött...
Catwoman.
Selma lekte med sin glitterboll igår.
Wäähh!!
Noooo, don't drop the ball!!


Kommentarer
Postat av: LIENE

Söt katt du har:)

2009-11-20 @ 20:42:56
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Michaela - Foto & Bloggdesign

sV; tusen tack :D hihi!



vilken söt katt! :D

2009-11-21 @ 12:34:07
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Tobias

haha yes sovmorgon är underbart :D

2009-11-21 @ 17:43:03
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0