Synder.

Åhh, sitter här & väntar på att Desperate housewifes ska börja. Tar ju 100 år innan klockan blir 21. Tiden går sakta när man har tråkigt. Life's not fair.

Pappa blev upprörd när jag berättade om spökena som brukar gå i vardagsrummet. Först blev han arg och trodde det var någon som brytit sig in här (Ofta man går in i ett hus, klampar runt i vardagsrummet sen går ut igen) Men pappa drar alltid konstiga slutsatser;

- Men det är inte bra om någon är här inne och går på dagarna! Jag får ta in hagelgeväret.

Sen tänkte han precis som jag, spöken.

- Det är väl mor & far som hemsöker oss.

Jag känner mig inte bekväm med att mina döda släktningar besöker mig... om dom gör det. Joo, absolut underbart på ett sätt. I miss them ♥ Men jag tänker längre än så... tänk när man har sex? Sitter på toa? Dom ser alla syndiga saker man gör. INTE KUL!

Nej, ska röra mig härifrån nu. Hmm, hittade en god dipsås i kylen. Tror jag ska göra några morotsstavar & käka till DH ;) Asgott. En gurka kanske också får vara med... 

XXX
Moi :*
Jag gör aldrig syndiga saker... men ändå!
Kyckling.
Pysen vek ihop alla sina små ben & antog formen av en höna. 

Kommentarer
Postat av: Tobias

tycker du? haha jag ser gärna ut som honom ;)

2009-11-17 @ 21:24:05
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Alex Bring Palm

Tack för din kommentar ! Måste säga att du är väldigt vacker ;*

2009-11-18 @ 04:12:36
URL: http://alexbringpalm.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha så sött när katterna ligger så;)

2009-11-18 @ 12:00:35
URL: http://malinkarlssoon.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0