Spöken?

Asså det börjar bli läskigt här hemma. I fredagsmorse vaknade jag klockan 6 av att jag hör någon i vardagsrummet. Då hade pappa redan åkt till jobbet, så ingen var hemma. Men jag sket i det, trodde det var inbillning så somnade om.

Igårnatt när jag skulle lägga mig börjar jag höra en massa knackningar. Kan inte säga varifrån dom kom, men typ som att någon knackade på väggen/dörren flera gånger. Men försökte skita i det med så jag inte skulle skrämma upp mig själv för mycket.

Sen nu imorse vaknar jag runt 10, då hör jag definitivt hur någon går i vardagsrummet. Vanliga steg, som att pappa gick där. Men han hade åkt till jobbet för länge sen. Ingen var hemma utom jag! What the fuck? Och då var jag klarvaken, men blev rädd så försökte somna om snabbt igen.

Så jag kommer snart inte våga sova ensam längre. Hade Pysen i sängen inatt, då kändes det lite bättre. Men detta är fan läskigt. Uäähh, låt mig vara spöken!

XXX
Sunshine!
Ta kort i spegeln, min nya grej. Like it or not, hah!
Mjaaaoo.
Pysen skyddar mig med sina kraftiga lemmar.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0