Reklam? Nejdå.

Lagt in lite annonser på min blogg. Suttit i 2 timmar & letat upp de bästa och sånt som kan intressera er (Ni hittar dom under menyn till vänster). Allt för er skull mina barn ♥

Inte velat ha annonser innan eftersom jag tänkt det ska förstöra bloggens utseende, men tycker jag lyckades få in dom på ett ganska smidigt sätt. Utan att det stör alltför mycket och sånt. Eller vad säger ni?

Hittade själv en mycket fin sida jag lätt kommer shoppa från när jag fått in lite cash. Det är den översta annonsen, med smycken. Kändisar som Kitty, Anine Bing & Bråding är med där. Sjukt fina smycken, lite Hello-kitty inspirerade. Så tycker absolut ni ska ta en titt på den :)

Nu ska jag ut & gå en runda med Nasse-Jaffa. Hoppas inte hon bajsar, jag hatar plocka bajs.

XXX
Donut!
Vill du ha t. ex. en donut runt halsen är det absolut en sida för dig :)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0