Partey me L&L

Haft en mycket bra helg! Festat både Fredag & Lördag med Lagan & Linus. Fet fest i Halmstad på fredagen, dock lite mycket fjortisar bara. Men kul hade vi alla 3. Sen Lördag var det först bud på att sitta hemma & kanske dricka lite. Men sen kom Linus, Lagan & Pär hem till mig "Corner, Corner!" så då blev det utgång istället!

Mycket trevligt på Corner, fast jag & Lagan satt mest och bara snackade en massa, höhö! Man blir ju så pratglad när man druckit, kan sitta & babbla i timmar om allt möjligt. Men lite dansande hann vi med! Sen bar det hemåt. Hade så jävla ont i tårna sen, men en snäll kille som också fick skjuts med oss bar mig halva biten till bilen :D Hihihi! Free ride.

I bilen bestämdes det sen att Lagan & Linus skulle hänga me hem till mig istället och efterfesta på lite absinth. När vi kommit innanför dörren går Lagan in på mitt rum & klär av sig! Sen kommer Linus med "Åhh, jag vill också" och klär av sig till kalsonger. Sen bökar dom ner sig i min säng! Så jag bara "Hallååå, vad gör ni? Vi skulle ju efterfesta! Absinth?!" Då flyger dom upp "Absinth, absinth!!" Helt väck, haha!

Sen satte vi igång musik & hade vår lilla efterfest. Dock blev den inte långvarig, för pappa kom hem och stängde av musiken vid 3.30 typ. Så vi tryckte ner oss i min säng & kollade på the Boondocks tills vi somnade. En mycket bra kväll & helg överhuvudtaget. Hoppas ni också haft en trevlig helg?

Nu kommer här mycket exclusive bilder!

XXX
Rompa.
Linus flashade framför bilen innan vi skulle dra. Ruuuumpaa...
Wääähh!
Jag & Lagan lekte fotografer i bilen! Lagan gillar kamera :D
- Tralalaa..
Och Linus satt i framsätet & sjöng.
HAH!
Den här bilden ser rolig ut, but we like ;D Pose!
Watch out!
På hemvägen. Jag ser hotfull ut med mina fingrar... hmm.  
WTF
Inte heller med på vad som händer här. Jag posar med mitt öga, Linus trycker sig mot mig?
LOOOVE
- Jag älskar dig Lagan! - Jag älskar dig med Linus! Buääähhh..
Snusk.
Fått in småpojkarna på mitt rum & lurat av dom kläderna. 50+ gubbar kommer betala mig feta pengar för detta...
- Nooo!
Sen blev Lagan våldtagen som vanligt, han måste lära sig säga NEJ!



Fler bilder på min bilddagbok -> Jenice (Går tyvärr inte länka, för bilddagboken är cp)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0