No ghosts?

Åhh, somnade sent inatt. Typ runt 3.30 eller något. Vågade inte släcka ner & lägga mig efter förra kvällensTonårsliv. knackningar & skumma ljud. Så bestämde mig för att starta en film, någon barnslig. Hittade den filmen "Tonårsliv" me Lindsay Lohan - då hon fortfarande var snygg.

Fan vad den sög! Hahahahaha! Don't see it! Nej, den var underhållande faktiskt... men otroligt pinsamt dålig. Dessutom skulle Lindsay, med sina enorma tuttar, spela 15 år? Det var skumt... mycket skumt. Den var så dålig att efter jag sett klart den sket jag i spöken & skit, jag ville bara släcka ner och somna direkt. Det gick bra. Jag lyckades tillomed ignorera smulorna i sängen.

Nu är det snart dags för min dagliga promenad. Fint väder är det här idag, sol och hela 10 grader ute. Me like ;)

XXX
Ohyes.
Bad hairday går upp i tofs.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0