Morotsjuice

Nu på kvällen händer massa! Först skulle jag hem till mamma & käka sen dra vidare till en kompis. Men då ringer Linus "Hej, vi kommer hem till dig med tacos & öl om 1 timme" Okey... hade egentligen lovat dom från början, trodde bara inte det blev nåt.

Så fick avboka. Mamma hann jag dock hem till en snabb runda. Så nu sitter jag här & väntar på barnen. Helgen börjar extra tidigt den här veckan alltså ;) Men så ska det vara.

Föresten, Karma. Det bästa någonsin, gör du någon illa får du tillbaka det x 10. What comes around goes around, bitches.

XXX
Morotsjuice!
100% morotsjuice, det gillar ni va? Fast morotsjuice är inte gott.
Polkakorv
Jag fick en polkagris av pappa. Den hette Prinsessa! Fast den liknar något annat..  


Kommentarer
Postat av: elin

haha jajaj man säger kanske inte SMAK:O men ja tycker inte doft passar in, för man säger vell så egentligen?:S :)<3

2009-11-12 @ 23:14:56
URL: http://russiinbullee.blogg.se/
Postat av: Erika Ffruit Pantzar

Okej , till att börja med .. fin blogg ! :)

För det andra , hur får man reklam ?

sen .. hm , får man fråga hur mycket du tjänar ?

:)

kram erika

2009-11-14 @ 22:29:34
URL: http://ffruit.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0