I'm Pamela Anderson

Sorry för dålig uppdatering mina kära barn. Men helgen är inte till för bloggande, höhöhö. Besökt 3 olika hem ikväll. Först min mammas boning där vi käkade sushi, det smakade fisk. Rå fisk. Sen vidare för att träffa min vän Avnoso hos Sqhipton. Där fanns en kille till, han snackade 7 olika språk. Jag gillart! Och han sa jag liknade Pamela Anderson.. hmm, ska man ta det som en komplimang or not? Att blir jämförd med en 40-åring när man är 20 är nog inte bra...

Sen vidare till Milla & hennes Daniel. Vi roade oss med att kolla på fula barn som sjunger & tjockisar som tar i sitt fett på Youtube. Vet ni att det faktiskt finns folk som tänder på det? Uääh. Sen avrundade vi med lite anorexiavideos.

Så nu är jag hemma och klockan är 3.30. Kmr nog vara uppe till det ljusnar, för jag har blivit knäpp. Nej, men som sagt pågår det ljud här hemma på natten & när jag är ensam hemma. Knackningar sen fotsteg i vardagsrummet. Ni får tro vad ni vill, men det är inte en människa eller ett djur iallafall & jag är inte en knäppis.

Hört me några vänner och fått reda på att "spöken" gärna gör sig hörda genom knackningar & fotsteg. Kul va? Och det jag hört är inte inbillning, jag har aldrig trott eller tänkt på sån här skit innan. Är inte rädd för att det ska hända mig nåt, bara rädd att jag ska behöva se nåt jag inte vill se. Usch usch... så imorrn ska fan någon sova hos mig!

XXX
Yeess
Hittade mina baggybrallor igår, åhhh vad underbara dom är!
- Nu jävlar!!
Pysen hade dragkamp med min syrras tröja. Why? För att han ville ha den.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0