I know.

Jag vet att jag är störd i huvudet, jag vet att jag inte gör något om dagarna, jag vet att jag drömmer för mycket, jag vet att jag festar varje helg, jag vet att jag gör av med pengar jag inte har, jag vet att jag slänger ur mig dumma saker, jag vet jag vet jag vet.

Så sluta tjata för helvete, varför säga saker jag redan tycker själv till mig? Jag håller på att kolla, jag försöker få ordning på mitt liv men jag får knappast hjälp med det direkt. Det är lugnt, jag överlever! Men att folk ska hålla på mot mig klarar jag mig utan.

Jag är ute varje helg för att det gör mig glad! Inte för att jag mår dåligt eller för att jag måste supa, utan för att jag älskar att dansa & umgås med folk. Så alla "psykologer" därute kan lägga ner pennan & stänga sin käft med en gång. Tack.

Ska lägga ut Halloween-bilderna med, men det får bli senare. Håll uuut :)

XXX
Bää.
Vilken skum min jag fått till, både allvarlig & snäll på samma gång :]




Är ni helt fucking blinda?

Kommentarer
Postat av: Josse

SVAR: mitt rum var för litet och spegeln var borta!! sen hade vi INTE ditt smink adam.

2009-11-02 @ 18:02:21
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Postat av: Josse

SVAR: mitt rum var för litet och spegeln var borta!! sen hade vi INTE ditt smink adam.

2009-11-02 @ 18:02:21
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Postat av: Jenny <3

Det räcker med EN kommentar ditt jävla snippslem.

2009-11-02 @ 19:45:18
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0