Herpes..?

Åhhh, har fått ett jättejobbigt munsår på min vänstra mungipa! Och nej, det är inte herpes kära idiotjävlar (alla tror ju man har herpes för att man har ett ynka munsår), det är ett vanligt jävla MUNSÅR, men ont som fan gör det! Jag hatar munsår! Tar man Anti försvinner det assnabbt, men har ingen Anti hemma!

Började äta på ett äpple. Gick det bra? Nej, för sårhelvetet sved sönder när man öppnade munnen. Så jag fick, precis som man gör åt 5-åringar, dela äpplet i små fina, smala klyftor. Kommer ni ihåg på dagis, sån fruktstund? Kommer ihåg när jag praoade på dagis en gång, det var det hemskaste jag varit med om.

När barnen "hade bakat" och man skulle äta deras snorfyllda muffins. Uärk?! Det var skithemskt, jag kände hur mitt hjärta bokstavligen stannade. Barn är jättegulliga blablabla, men dom är inte fräscha! Dom pillar näsan, rumpan, tvättar inte händerna, har fingrarna i munnen, dreglar etc. Vem fan vill äta muffins DOM har bakat?

Men jag fick helt enkelt tänka lyckliga tankar, ta stora, snabba tuggor & intala mig själv att ugnen bränt bort alla snorbakterier.

XXX

Hittade asbra låt på min kära vän Nuras blogg :) Love it!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0