Fredags-händelser

Sammanfattning av Fredag: Jag, Lagan & Benson drar ut i Halmstad. Benson blir packad, hamnar i fyllecell. Lagan blir packad, somnar på bordet & får inte vara kvar inne längre. Vi kommer inte hem, sätter oss på Mc Donalds. Tillslut ringer vi Alex & ber om sovplats. Hos Alex däckar Lagan direkt, jag spelar Tekken med Alex & några av hans vänner tills dom börjar laga fin middag.

När vi ska äta blir det bråk mellan Alexs kompis Robban & Robbans bror. Båda går ut i köket, sen hör vi en bitchslap & hur massa saker välter. Försöker hålla oss för skratt, inte lätt inte lätt. Sen somnar vi kl 5.

Vaknar dagen efter av att 2 fjortisäckel springer runt i lägenheten, ingen av oss kan somna om. Alex går upp, jag berättar slutet av kvällen för Lagan som inte minns ;) Sen säger vi hejdå till killarna (som stängt in sig i vardagsrummet, släckt ner allt & bara sitter där, haha)

Går mot stan eftersom vi ska ta buss hem, ALLA glor på mig! Jag hade mina festkläder på mig ju + rufsigt hår & gårdagens smink. När jag satt ner på en bänk såg jag hur 2 utländska gamla gubbar sneglade på mig, sen viskade dom. Sen sneglade dom igen. Väntade bara på att dom skulle komma fram till mig "How much for 1 hour?" Underbar känsla att få komma på bussen sen.

OCH en sak till. Jag trillade på Mc Donalds under fredagskvällen, baklänges på röven bland allt folk! Typ halva Halmstads befolkning håller till där runt den tiden. Man hörde tillomed några tjejer börja skratta innan jag ens nuddat marken. Det var hemskt!! Men Lagan kom till min undsättning & fick upp mig lika snabbt igen. Ååhh, förnedrelse...

Mycket text, men den är otroligt kort för att sammanfatta hela vår kväll. För våra kvällar är grymmast! Blev tyvärr inga bilder under kvällen, bara några ego.

XXX
Outfit.
Excuse my fjortispose. Trevlig outfit under kvällen, inte dagen efter..
Close-up
Och en lite närmre bild ;)

Kommentarer
Postat av: elin

snygg;)<3

2009-11-15 @ 22:59:26
URL: http://russiinbullee.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0