Feelin' goood

Nyss varit en sväng inom gymmet. Känner mig ovanligt osvag i kroppen, brukar alltid bli helt skakig annars efter jag gymmat. Men idag känner jag mig på topp! Klarade alla mina 10 miljoner övningar på enbart 1 timme & 10 min. Jag känner mig stolt :) Det är sjukt vad man blir på gott humör efter man tränat.

Mmm, imorrn är det Torsdag... och det betyder; Fredag sen :D I know I'm fucked up. Men man måste se framåt och det gör jag varje veckodag. Det är ett bra tankesätt.

Åhh, vår boxer krånglar. Ingen TV!! Jag som alltid kollar TV innan jag nannar :< Detta är förfärligt tragiskt och det är "tänkar-hattarnas" fel. Allt är deras fel. Jag vill elda upp dom. Men över till glada tankar, den gamla boxern funkar att ha så länge (såg jag nyss)! Så jag är nöjd ändå.

XXX
This we like.
En bild från i Fredags, minns inte när den togs men mycket, mycket säxy :)
Very disturbing.
Selma antog skepnaden av ett flygplan idag.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0