Fetma

Jag har fått in fetaste TV:n på mitt rum. Den är så fet att den knappt får plats inom min synbredd, massa TV! O den har fint ljud, finfinfint :) Den ser rolig ut på mitt lilla skrivbord, but what to do.

Pappa är biatch idag.

Pappa: - Har du pratat med Isabella?
Josse: - Hon heter inte Isabella.
Pappa: - Det skiter väl jag i. Jag säger vad jag vill!
Josse: - Ehh...
Pappa: - Du ska inte vara så otrevlig, vi kan köra upp lekstugan i Halmstad så kan du bo i den. Att jag inte kommit på det innan! Hihihi

XXX
Nalle&Mise
Selma nerbäddad hos sin man. Pappa ville inte denna bilden skulle ut, men han ser ut som en skalbagge, världen måste få ta del av detta. Det är min plikt!
Hihihihi
Snigel mesade sig också inför kameran.
Taddaaa!!
Men TV ställde upp. Mmm, sexig han är...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0