Sweet dreams

Jag drömde en jätteskum dröm inatt. Drömde att jag var här ute vid grönområdet, så såg jag en hare hoppa runt och äta gräs. Försökte prata med den och locka den. Tillslut kom han fram till mig, först var jag rädd han skulle bita mig men sen blev vi vänner. Så satt han typ i mitt knä, men sen kom det en dum unge på moppe. Men haren blev inte rädd, han satt kvar hos mig ändå. Ganska söt dröm. Undrar var den betyder, drömmar brukar ju betyda något ibland.

Somnade sent inatt igen. Satte igång Sex & the city-filmen, tänkte somna till den. Slutade med att jag såg hela utom de sista typ 15 min, fastän jag redan sett den för bara 2 dagar sen. Så jäävla bra ;) Är inte liiika rädd här hemma längre, spökena har inte haft något för sig på 2 dagar nu. Hmmm... dom kanske planerar nåt. Någon som vill sova här inatt?

Någon får gärna göra så det slutar regna och blåsa iallafall, så jag kan få gå ut & gå min runda. Buääh :<

XXX
Blää..
Så här ser det ut hemma hos oss nu. Snuskväder!
Black&white.
Totally sleden, så bilden fick bli svartvit. Duschen sen! 
Mmmmys.
Mm, bud på att lägga sig i sängen igen... drömma om haren :)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0