Just det.

Haft en lugn Tisdag. Lyssnat på musik, tagit en promenad sen träffat Avnoso en liten stund. Väntar nu på att Eve ska ringa mig. Kvällssamtal is the shit:)

Sitter och skiftar mellan musik på datorn & spotify. Jävla äcklspotify med sin reklam, tjatar om hur man ska uppgradera till spotify premium! Jag tänker inte betala för ett jävla skitprogram som inte ens har hälften av låtarna man lyssnar på! Retard. I'm angry. Men deras kvalité är ganska fin, så tänker fortsätta smålyssna... och om man byter låt innan den man lyssnat på är slut slipper man reklamen ;)

I will not fall, I will stand tall.

XXX
Mjao.
Selma ställde upp på ett kort tillsammans med sitt största fan.
Chicken!!
Jag gjorde kyckling. Med jordnötter & tomat! Är helt fantastisk i köket ju.
Slurp.
Pysen lapade i sig vatten från Jaffas vattenskål istället. Kolla vilken lång hals han fick! Tyrannosaurus katt!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0