Dagens I-landsproblem

Åhh, satte min juice i halsen! Well done (y) Det är typ dagens i-landsproblem att sätta i halsen, så jäävla jobbigt! Det är ofta sånt som bara händer när det inte får hända också. Bland folk man nyss träffat, när man är på dejt, vid bordet på nobelmiddagen. Och det värsta är att man kan ju aldrig sluta hosta sen! + Man blir röd som en jävla tomat.

Ibland har det hänt när jag pratar att jag sätter i halsen med mitt eget spott! Hoppas det hänt er också, annars kommer jag framstå som extremt onormal. Eller unik kallas det ;) Det är helt sjukt, folk fattar ingenting. Mitt i en mening, man börjar hosta som ett jävla cp och får andnöd.

En sak jag dock har lärt mig är; försök INTE kväva hostan! INTE! För då blir det 100 gånger värre. Då börjar det klia som fan, sen tillslut bara sprängs halsen & man får så kraftig hosta att folket runtom en börjar backa & funderar på att tillkalla Ambulans. Då är det jättesvårt att agera normalt efteråt.

Ikväll ska jag på fest, känner bara EN person där + Linus & Lagan. Så måste ta det lugnt när jag dricker mitt vin, så jag inte sätter i halsen med det & förstör festen. Hade varit otroligt pinsamt.

XXX

Inte tagit några bilder idag än, så lägger ut Världens bästa låt istället. 200 år gammal ja, but still the best.


Kommentarer
Postat av: Malin

hahaa skönt inlägg:) jag sätter spott i halsen dagligen när jag ska snacka ;)

2009-11-08 @ 00:15:28
URL: http://malinkarlssoon.blogg.se/
Postat av: Malin

haha skönt inlägg:) jag sätter spott i halsen daglien när jag snackar ;)

2009-11-08 @ 00:16:20
URL: http://malinkarlssoon.blogg.se/
Postat av: Malin

oj kom två likadana..men det fuckade sig första ggn..sorry:P

2009-11-08 @ 00:16:58
URL: http://malinkarlssoon.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0