Daamn

Blev utgång igår. Riktigt fet utgång, haha! Känns fortfarande idag, men gud vad kul jag hade. Drog ut med Nura, Julija, Julijas kusin Malin, Arton & Ante. Tror dock inte jag umgicks så mycket med dom i slutet av kvällen, sprang nog mest rundor för mig själv. Har blivit bra på det.

Ikväll ska jag nog hitta på något me Linus & co. Ingen aning vad vi ska göra, kaanske utgång men får se. Sjukt nog är jag sugen på det redan.

Inte fått mycket gjort idag, legat & myst i sängen med Pysen. Så får återkomma senare eller imorrn :)

XXX
Mjao.
Tog lite bilder igår innan utgången... as usual ;) Måste bokföra.
Shiine.
Ganska tråkig outfit, jeanslegging & svart tröja. Men jag trivdes.
Wiie*
Ännu en spegelbild, I like it.


Kommentarer
Postat av: elin

åh ditt hår biatch;)<3

2009-11-29 @ 04:15:35
URL: http://russiinbullee.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0