Bad night

Haft 2 dåliga nätter nu, när jag inte kunnat somna. Sen när jag väl gjort det vaknar jag minst 2 gånger till under natten/morgonen.

Kan tacka Pysen för det inatt. Först tar han upp halva sängen, så jag får krypa ihop till en köttbulle för att få plats. Klockan 8 på morgonen vaknar jag av att någon står bredvid mitt huvud. Sen ger han ifrån sig världens högsta mjao, för att jag ska kela med honom. Hallå, man kan inte bara väcka folk så & tvinga dom klappa en?

Jag vänder mig om och försöker somna om. Vad gör han då? Jo, fettot klättrar upp på min rygg! Katten väger typ mer än mig?! Så han trycker ner mig i madrassen ett tag tills jag kvävts lagom mycket, sen går han ner & lägger sig. Bad cat!!

Men söt är han ♥ Ska ut och gå en runda nu. See ya later!

XXX
F-f-ffffat
Scarface är inte att leka med. But he's cuute!
:*
Idag krävs det nog en halsduk för att kunna gå ut. Bara 2 grader nu!


Kommentarer
Postat av: Josse

har utmanat dig, HAUHAUHDU

2009-11-04 @ 22:19:20
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0