Valborg jao

Antar att det var fler än jag som festade under Valborg? Dock antar jag att ni säkert hade 10 ggr roligare än mig. Iallafall under tiden jag var på madison (Där söög!) Först kom Louise & Nura hit, vilket var mycket trevligt. Vi åt massa mat, grillat + pizza som Nur hade med sig. Sen småbråkade vi lite hela tiden. Hade folk som inte känner oss sett det hade dom säkert trott vi bråkade på riktigt ;) Vänner brukar ju typ vara söta mot varandra "- Åhh, snygg klänning, - Vad söt du är ikväll". Vi var tvärtom, "- Jenny, du är ful, - Åhh har du äntligen duschat, Nura? Grattis!"

Nura drack inte så hon körde. Runt 21 drog vi hem till Louise 2:a hus i Båstad, där det blev lite förfest. Egentligen skulle det bara varit vi 3, men kom en del killar sen med. Men gjorde inget, bara kul :) Sen bar det av till Madison. Fick ju bli 16+ eftersom Louise inte är 18 förrän om 1 månad. Där söög! Bara tråkiga snorungar överallt. Hände en kul grej bara; jag lyckades smälla till en tjej vi hatar ;) Tyvärr kom hennes kill"kompis" & puttade bort mig. Så skrek jag på honom, sen gick jag fram till den fula tjejen igen. Då gick Louise emellan & skrek på tjejen "- Stick me dig din äckliga hora!", sen gick vi skrattandes iväg :) Mohaha! Kvällens roligaste. Nästan synd om tjejen, inga vänner har hon heller. Undrar varför.. haha!

I'm evil. Sen runt 1 drog vi hem för det var så jävla tråkigt. Blev lite efterfest i Louises hus. Myycket trevligt! Blev dock lite mycket dricka & sånt i slutet för mig. Började tillome skela, haha! Så Louise sa åt mig att gå & lägga mig, vilket jag gjorde... eller däckade rättare sagt. Med kläder & allting på. Inte kul dagen efter, världens huvudvärk & illamående. Längesen jag mådde så dåligt dagen efter, jobbigt. Men men, det var den Valborgen ;)

Hoppas ni andra hade roligt iallfall! :)
Mee
Först en egobild kvällen till ära ;D
Cpbild
Bjuder på den här bilden på mig & Nura. Jag ser jätteglad ut ;)
Louisiis
Louise är också ett glatt barn :)
Jag kämpar
Sen försökte vi få i korken till min vinflaska eftersom vi skulle
bege oss hem till Louise. Alla fick kämpa 1 gång var :)
Louise kämpar
Louise använder alla sina muskler...
Nura kämpar
Nura kämpar, hon ser mycket glad ut :) Till slut fick vi skära i
korken för att det överhuvudtaget skulle gå att få i den.
2 söta barn
Två glada små barn som väntar på att få åka bil med hög musik.
Blondiie
Och en sista bild på mig i min valborg-outfit ;) Blev inget speciellt,
svart kortklänning, höga svarta skor, ljusgul väska & korallrosa
naglar. Louise e oxå med lite på bilden... i spegeln :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha om du menar den tjejen jag tror såå såg hon inte ens dej på madison och hon såh absolut inte louise så ljug inte för dinna bloggare att du är biffen som är tuff nog att slå till ngn ;)

2009-05-04 @ 23:06:31
Postat av: Anonym

såå gulligt och slå nåågooooon feeetiis.

hehe,de gjorde ja me fast nä jag var 14.

du är typ jordens fulaste människa.



PLUS DIN MAMMA ÄR SKALLIG HAHAHAH.

fast bruttan ovan, jeenny är verkligen BIFFEN.

HAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-05-04 @ 23:43:49
Postat av: Jenny

Åhh, jag har tydligen fler fans är jag trodde:) Kul! Hmm, nej ANONYM1, du vet inte vem jag menar. ANONYM2, jag är troligen snyggare än dig eftersom du stör dig på mig:) Att blogga handlar om att skriva om kul saker i sitt liv, & jag tyckte det var det roligaste på hela kvällen. Omoget? Yes:) Är du mogen för att du kommenterar anonymt? Nopp. Bara feg:)

2009-05-05 @ 12:02:11
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: Louise

hahah bra sagt jenny de som skriver sådär är allt fan feega.Orka sånt folk som måste komentera anonymt som inte vågar stå för vad de har sagt pinsamt fan. ;)

2009-05-05 @ 13:51:11
Postat av: Jenny

Haha, eller hur bejb! Extra kul är det att idioterna inte fattar att deras IP-nummer loggas också. Så tyvärr är ni inte riktigt så anonyma som ni tror era små fega äckel:)

2009-05-05 @ 14:46:57
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0