Väla vs. Familia

Varit i Helsingborg idag med min Louise :) Louise skulle hitta nån fin klänning till sin 18-årsdag + skor och jag skulle bara kolla lite allmänt, typ efter någon tröja. Tanken var att vi bara skulle till Väla bara, men eftersom Louise inte hittade någon klänning så drog vi vidare till Familia. Ligger ju ganska nära Väla, så lika bra dra till både och ;)

Tyvärr hittade hon ingen klänning den kräsne ungen, men hon hittade ett par svarta, höga pumps iallafall. Jag köpte likadana fast i cerise! Kollat på dom innan, så kände att jag var tvungen att ha dom. Sjukt snygga. Är en riktig shoe-shopaholic ;) Får vara stopp på skoshoppandet nu ett tag, har verkligen så det räcker & blir över...

Blir nog B&B ikväll med Louise, hennes Jack ska dit med några kompisar så vi hänger också med. Fotbollskväll ju ;) Är inte intresserad av fotboll egentligen, men alltid trevligt sitta där & chilla o ta en drink. Pappa tvingar mig heja på Manchester United, men bäst att heja på det lag de flesta man sitter med gör;) Så blir jag inte utskälld, haha! Fotbollsnördar kan bli agressiva...

Shit! Pappa drog nyss sönder vattenkranen i köket :S Det bara sprutade ut en massa vatten! Så nu har vi inget vatten förrän imorrn när rörmokaren kommer... om vi har sån tur att han kommer imorrn. Kul...

Nej, nu ska jag nog vila mig lite i soffan innan vi drar iväg. Kanske kanske återkommer inatt, det märker vi.
Pusshej<3

Turkoos
Fick bli en turkos, lång tröja & jeanstights idag. Bekvämt..
- Noo!
Louise-tönt vill inte vara med på kort ;)
Wok
Jag käkade Wok med tigerräkor till lunch.. gott, men starkt!
Pasta Fettuccine
Louise käkade Pasta fettuccine ;D
Wiie!
Dagens köp; Rosa linne, Cerise pumps, Korallrosa BH & 2 fina trosor till.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0