Segiis

Idag är jag inte sugen på något... jag är inte sugen på att skriva i bloggen, att spela sims eller att gå utanför dörren & hitta på något. Är bara helt allmänt seg. Kanske har och göra med att jag gick upp för bara en timme sen ;)

Eve ringde mig runt 12 & skulle berätta lite saker. Hon ska pierca sin läpp, men tydligen var det sista piercingsdagen idag. Sen blir det ju rötmånad & varmt så då ska man inte vara nypiercad. Tråkigt för räka, men bättre vänta till September än att göra den nu & få läppen helt inflammerad & förstörd.

Skulle gått upp då vid 12, men somnade om :S Icke bra. Men men, ska ändå inte göra något speciellt idag så gör inte så mycket. Nu ska jag hitta på något...kan ju inte sitta här & feta mig ;) Kanske ska ta en promenad? Får se..

Och ett sista litet "visdomsord" till alla; Ta vara på era vänner. Skaffar ni pojkvän/flickvän, se till att även ha tid för vännerna. Man har rätt att vara nykär, men man måste inte umgås 24 timmar om dygnet med den personen bara för det. För sen när det tar slut med "älsklingen" kanske inte vännerna finns kvar längre. Kärleken kommer och går, men vännerna består!

Pusshej!<3

Very fresh
Kanske ska ägna en del av dagen till att städa mitt rum..? Neee...
BB - Bruna Bananer
Pappa försöker tvinga oss äta upp bananerna, men jag viiiilll inteeee!
- Yo girl, whats up?
Tog en schleden bild på Pysen, han ser helt störd ut ;) But cute!

Kommentarer
Postat av: ardiana

haha ja precis :)

2009-05-14 @ 21:10:15
URL: http://ardianas.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

hehe vadå secig glass? haha

2009-05-14 @ 23:22:01
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Josefin ♥

Jag ser att bilderna är tagna med min kamera, du har en egen! du får inte använda den när jag är i skolan idiota!!

2009-05-14 @ 23:48:13
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se ♥
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0