En kul lista

EN LISTA..

Du är kär just nu - Nejdå
Du har sårat nån så de börjat gråta - Jaa
Någon har sårat dig så du börjat gråta - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Japp
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Jaa
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nja nästan 2 år

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra -  Har jag säkert
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra -  Haha, många många ggr
Jag har smygit ut utan lov -  Jag har nog aldrig ens frågat om lov för att gå ut
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Ja
Jag har en hemlighet som ingen vet - Har jag säkert
Jag har struntat i ett prov - Ja, nån gång väl när man inte pluggat

DÅLIGA TIDER

Jag dricker mig berusad minst en gång i månaden - Haha jaa, men när man uttrycker det så låter det illa ;)
Jag kan inte svälja piller - Jodå
Jag har tagit mediciner mot depression - Nopp
Jag har anorexia och/eller bulimi - Haha nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Typ, sova är skönt
Jag har vaknat gråtande - Tror det
Jag har somnat gråtande - Ja

DÖDEN
Jag hatar begravningar - Det är väl inte kul direkt
Jag har sett någon dö - Nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Hoppas jag inte
Någon nära till mig har begått självmord - Nej

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - Hmm nej, har bra lokalsinne:)
Jag har sett en fallande stjärna - Ja
Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas - Haha jaa
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Tror inte det
Jag har sparkat en kille mellan benen - Nej, varför skada det enda bra ställe på en kille?;)
Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nej
Jag har lekt sanning eller konsekvens - Oyes
Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme - Nej
Jag har medverkat i en teater - Jaa
Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet - Jaa

Yees

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaja kommer ihåg våra kvälls äventyr i pyjamas i skummeslöv xD :D

2009-05-17 @ 22:02:52
Postat av: Jenny <3

HAHA jag vet xD Vi srang runt där, sen rensade vi det där lilla, varma brunnhålet från stenar & sand! helt störda hahah

2009-05-17 @ 22:12:07
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du e sjukt vacker

2015-07-18 @ 06:58:42
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0