Sledishdagen1

Idag är det första sledishdagen i veckan; Tisdag. Som arbetslös har jag delat upp dagarna. Mån-Ons-Fre är dagar då jag gymmar & hittar på saker. Tis & Torsdagar är sledishdagarna när jag helst håller mig inomhus. Lördag är festdagen, söndag e oftast sletis det med. Bra att man har koll :) Hahaha!

Igår var jag ute lite med Eve & några till. Vår lilla kompis Linus var också där. Självklart ville han sova hos mig, eftersom det är en bra bit hem till honom. Så jag fick vara snäll & låta honom göra det. Vi tänkte kolla på en Turtles-film, bara för skojs skull. Upptäckte dock senare att det tydligen var en av Linus favoritfilmer... på riktigt ;)

Jag: - När är denna filmen ifrån (Kollar på fodralet) 2007... var du 17 år när du köpte den här?!!
Linus: - Va? Nej, en kompis brände den åt mig för 1 månad sen.
Jag: - HAHAHAHA, tönt!

Som sagt, Lilla Linus :)

Senare idag kommer Louise hit, så ska vi ha lite myskväll me film. Sånt man ska göra på sledisdagar ;) Yeah!

Och just det ja! Just to remind all you haters out there that I'm better than you ;) Fortsätt ni kommentera anonymt, tycker bara det är trevligt med folk som läser min blogg, vare sig ni älskar eller hatar mig. Spelar ingen roll :) Inte mitt fel att ni är olyckliga över era patetiska liv, så varsågoood & spegla er i min glans. Jag bjuder på det ;D

Nu blir det promenad i solskenet som kom nyss :) Me like!
See ya later <3

Tyvärr inte din spegelbild:)

Louie&Me

Wie
Sugen på att kommentera hur ful jag är nu? Varsågod, do that :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tkr att du är fin:)

2009-05-06 @ 20:10:23
Postat av: Evelina

Jag tkr du är fin!

2009-05-06 @ 20:11:17
URL: http://typevelina.blogg.se/
Postat av: Henrik

Jag måste bara säga att du är verkligen vacker du skit fint ansikte:) vill ja pussa på:)

2009-05-06 @ 20:56:33
Postat av: Henrik

Jag måste säga att du är verkligen jätte vacker skit fint ansikte:) vill pussa på:D

2009-05-06 @ 20:58:25
Postat av: Jenny <3

Man tackar så mycket för komplimangerna :)

2009-05-06 @ 21:01:11
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0