Sexigt värre

Sitter här sleden & har ont i mitt smalben.. som in i helvete! Ni kommer få veta varför sen ;) Var ju ute i Halmstad igår med min Milla. En bra kväll, dock mest bara fula, tråkiga människor typ. Först var vi hemma hos Millas syrra Sofie lite eftersom hon bor i Halmstad och vi skulle sova där. Mycket trevligt :) Drack lite cider & kollade TV. Sen drog vi ut till Bulls & tog varsin drink. Hände inte så mycket där bara, så vi drog vidare igen till B&B.

När man kommer in där finns det en trappa ner (En hal, brant bajstrappa, förstår inte hur dom har tänkt att packade människor ska klara sig i den) Iallafall, jag skyndar mig ner för den i mina stilettisar, men känner sen plötsligt att jag halkar lite, så jag tar tag i räcket. Tyvärr räcker inte det, utan jag trillar rakt ner i trappan. Och vad gör Milla? Jo, börjar asgarva! Jag försöker skratta, men smärtan var fan outhärdlig! Stackars, stackars ben! + Ena klacken på mina favoritskor blev cp, så får nog limma den för säkerhets skull sen. Sexig entré asså ;) 

Sen spelade vi lite biljard med. Publik bestående av en massa killar fick vi också, som applåderade varje gång jag eller Milla lyckades få i en boll. Lite irriterande ;) Kom fram någon engelsktalande sak med & frågade mig om någonting, hörde knappt men direkt jag bara "Noo!" Irriterande när man bara vill ha kul me sin kompis & spela lite biljard, så ska det alltid komma fram jobbiga jävlar & trada sönder en.

På vägen hem hittade vi en fin kundvagn :) Jag körde & Milla åkte. Det var skönt eftersom man fick extra stöd när man gick (Hade lite värk i fötterna), typ som en rullator. Vi fick sällskap också, först från 2 skumma svennar som ställde oss frågan "Hade ni kunnat ha sex med en mörk kille?" Jävligt dum fråga tycker jag, sen när vi svarade "Jaa klart, vad spelar det för roll liksom vilken hudfärg?" blev dom helt tysta. Men bara skönt, slapp vi dom sen ;)

Sen fick vi sällskap av en engelsktalande kille från Pakistan som gick på Högskolan. Han var ganska trevlig att snacka med faktiskt, däremot frågade han "Varför många svenska tjejer är lesbiska?" Hahaha! Jag förklarade att de flesta är inte lesbiska, vi tycker bara det är kul att kyssa våra tjejkompisar lite på fyllan ibland! Eller så undrade han kanske det för att många tjejer låtsas dom är lesbiska för att bli av me efterhängsna utlänningar ;) 

Väl hemma somnade vi snabbt. Sofie var snäll & hade bäddat fint åt oss. En bra kväll, även om folket i Halmstad sög ;)

Fixad
Posarn nummer 1 ;)
Mills<3
Söt Milla inne på B&B:s toaletter :)
Reflection Perfection
Haha, såg först inte att Milla gjorde kanintecken bakom mig ;D
Barnvagn
Milla bosatte sig i den fina vagnen.

Kommentarer
Postat av: Hugo

haha, folket sög i halmstad för jag inte var där ;)

2009-05-10 @ 22:22:24
Postat av: Jenny <3

Haha, of course ;D

2009-05-10 @ 22:37:25
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: mattias sparre din pilotkille

guuud va underbart fin blir heelt knäsvag å sååå sugen skämma bort dej ..massor..hoppas du gillar pilotkillar ;-) adda behöver en underbart söt flygvärdinna som du min msn [email protected] pussssss

2009-05-12 @ 08:25:14
Postat av: Jacob hedlund

du är söt och snygg teje.

2009-05-15 @ 02:02:58
URL: http://hej
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0