PartyParty!

Ikväll blir det Karsefors:) Ville egentligen till en fet fest i Halmstad, men detta blir också bra. Kommer mkt folk till karsefors, så är inte lika negativ till det längre. Synd att allting ska hända samtidigt bara! Ska dit me Eve, Elin & Becki, så det blir säkert skitkul:)

Nu måste jag fan hoppa in i duschen så det slipper bli stress ikväll! Förfest at Becki's kl 19 ju!

CIAO<3
<3
Ska ut med dessa  små sötnötarna ikväll :)
Wiie
Haha, en bild från förra helgen ;) Ser nästan ut som att jag har glugg
mellan tänderna. Men så är icke fallet!





Åhh, varför ska jag alltid förvänta mig saker? Så fucking trööög. Försöker att inte förvänta mig något, men gör det av misstag ändå. Ignorerar även allt jobbigt, vilket nu inte kommer fungera längre.


Kommentarer
Postat av: Angelica

jag ser ingen glugg :D

2009-05-23 @ 23:12:51
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0