NamNam

Shit, jag är helt jävla död i kroppen! Dog typ på gymmet, var där fan i över 1 timme :S Tog 100 år att göra dom jobbiga övnings-jävlarna. JOBBIGT! OCH jag har ont i min vänstra skuldra, så måste tränat något fel kanske. Nej, inte lätt. Hoppas det går lättare på onsdag iallafall, för jag låg typ på golvet & flåsade halva tiden jag var där. Vill ha mina gamla övningar tillbaka :( Men man måste ju byta upp sig, så det är bara att bita ihop & bli smal ;D

Hittat massa feta låtar, är riktigt nöjd :) Älskar när jag hittar nya bra låtar som jag kan lyssna sönder. Älskar att lyssna på musik, vad skulle man göra utan den? Har dessutom börjat fundera på vad jag ska göra om jag vill ha en tattoo till. 2 små noter i nacken :) Så går det fint ihop me mina noter på handleden. Men får se, ingen brådska med det än så länge ju... 

Ska lägga mig snart. Är som sagt helt död. Men först ska jag kolla på Sex & the city :) Mihii!

 Gonatt<3
J&E
Hittade mingelbilder från förra lördagen när jag var ute me Elin & hennes kompisar. Niiice..
- Mums!
Någon var hungrig... ;) Cute!

Så grym låååt! Me likeee a looot

Kommentarer
Postat av: elin

bra lååt ja(y) haha vackra bilder;) höhöh

2009-05-25 @ 23:49:26
URL: http://russiinbullee.blogg.se/
Postat av: Anonym

japps, den är bra men det är inte lady gaga och rihanna utan ewa adams (:

2009-05-26 @ 15:36:48
Postat av: Sanna

Inte de som sjunger den utan ewa adams(:

2009-05-26 @ 15:37:37
URL: http://www.sannyhaveitall.devote.se
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0