Naaww

Nyss varit ute & gått en runda. Mycket skönt, men är jävligt varm nu ;) Kul att man inte har vatten hemma så man kan ta en dusch... kranen är ju fortfarande inte fixad. Men får åka hem till mamma & duscha elr nåt. Ska jobba imorrn, så hoppas det är fixat då för vill verkligen kunna ta en dusch på morgonen med. Blöö..

Precis när jag kom hem ser man Pysen sitta på trappan. Han såg kelig & snäll ut, så skulle precis gå fram & klappa honom när jag ser att Selma sitter under trappan "instängd" av fetknoppen. Han gillar ju att jaga henne, så det enda skyddet hon har ute är i sin bunker = under trappan. Så fick bära in Pysen, sen försöka locka fram Selma. Men hon vågade sig inte ut, så lät henne va istället. Stygg fetto-katt! Förstår inte varför han måste vara så jobbig mot henne.

Hmm, funderar på vad jag ska göra idag. Ska nog dra hem en runda till mamma, så man får tillgång till lite vatten med ;)
Pusshej<3


Selma är vanligtvis en tuff katt, men inte när fettot kommer och skrämmer iväg henne..
Baad fatass
Pysen är vanligtvis en trevlig katt, men inte alltid mot lilla Selma...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0